Acasă Сasă Ascunde și căutați - un joc clasic cu multe variante

Ascunde și căutați - un joc clasic cu multe variante

Xiaomi Redmi 6A | Fratele mai mic al lui Redmi 6 | Unboxing & Review in limba romana (Septembrie 2024)

Anonim

Jocul de a ascunde și de a căuta are multe variații care fac distracție pentru nepoți. Foto © Yukmin | Getty Images

Se poate juca în interior sau în afara, cu tineri și bătrâni. Datorită versatilității sale, ascunzătoarea (sau ascunderea și căutarea) a fost jucată de multe generații de copii. Copiii (și adulții) de toate vârstele se pot bucura de acest joc clasic. Nu numai că furnizează activitatea fizică de care au nevoie copiii, dar necesită, de asemenea, interacțiunea socială și rezolvarea problemelor.

Cum se joacă

Orice zonă care oferă locuri ascunse și nu este prea periculoasă este minunată pentru ascundere și căutarea.

Se poate juca în interior sau în aer liber.

Înainte de a juca, desemnați un loc drept "acasă" și stabiliți limite pentru a vă ascunde. Apoi alegeți un jucător pentru a fi "acesta". El sau ea contează la un număr predeterminat înainte de a apela "Gata sau nu, aici vin!" Când "el" vede că cineva se ascunde, el sau ea trebuie să se întoarcă acasă și să le apeleze. Jucătorii pot căuta oportunități de a ieși din locurile lor ascunse și de a fi liberi. O modalitate tradițională de a pune capăt jocului în cazul în care jucătorii sunt încă în afara este să apelați "Ally, ally, free" sau "Come out, come out, oriunde v-ați afla" sau o variantă a acestora.

În general, jucătorii au dreptul să schimbe locurile ascunse în timpul jocului. Desigur, riscă să fie văzuți de "ea". Schimbarea locurilor este mai ușor de făcut atunci când jucați în aer liber într-un spațiu mai mare.

Variante

Un joc mai simplu este jucat fără o bază de bază. Jocul este câștigat fiind ultimul jucător care a fost găsit.

• În Chain Hide-and-Seek , jucătorii se alătură mâinilor cu "it" atunci când sunt găsiți. Pe măsură ce lanțul crește și devine greoi, se produce multă râs.
  • Sardine este o variantă în care se ascunde și toți ceilalți jucători caută "it". Pe măsură ce fiecare jucător găsește "el", el sau ea se alătură ascunzătorului. Pe măsură ce jocul continuă, cercetătorii știu că ei caută un număr de copii înghesuiți într-un spațiu mic!
  • 44 este un joc tradițional strâns legat de hide-and-seek. Jucătorul ales ca "el" trebuie să numere până la 44 și să strige "acasă" înainte de a căuta. Când sunați un alt jucător, "el" spune "Patruzeci, patruzeci, văd …", introducând numele jucătorului. Atunci când jucătorii vin în gratis, ei strigă: "Patruzeci și patruzeci de oameni înăuntru". Capturați steagul și loviți cutia pot fi jocuri tradiționale care pot fi considerate variații ale ascunsei.

Măsuri de siguranță

Când copiii mai mici se joacă, asigurați-vă că aveți un semnal pentru a pune capăt jocului, chiar dacă toată lumea nu a fost găsită. Unii copii se pot strânge în cele mai mici spații și pot fi foarte greu de găsit.

Spuneți copiilor să nu se ascundă în nicio zonă în care s-ar putea să nu se poată elibera, cum ar fi răcitoarele sau orice dulap sau dulap care ar putea bloca.Frigiderele desființate au fost odată un pericol pentru copiii care se ocupau de ascundere, dar acum este ilegal în majoritatea locurilor să renunțe la un frigider fără să scoateți ușa sau să o blocați.

Este, de asemenea, o idee bună să aveți o regulă despre înălțimi, astfel încât copiii să nu fie răniți încercând să găsească un loc ascuns. Dacă jucați în aer liber, avertizați-i pe copii să privească paturi de furnici, cuiburi de viespe și pericole similare. Dacă copiii se joacă într-o zonă mică, cum ar fi o curte, patrulează zona pentru pericole înainte de timp, pentru că în graba de a găsi un loc ascuns, copiii pot trece cu vederea pericolele locului pe care l-au ales. Inutil să spun, nu se joacă în nici un loc în care există trafic auto.

- 9 ->

Pentru copiii mai în vârstă

Când jucați în aer liber, copiii mai mari se vor bucura de strategii mai sofisticate pentru a preveni văzul.

Cue-le la aceste sfaturi ninja, și vei fi cel mai tare bunic vreodată!

Mișcarea:

Știm cu toții că mișcarea captează ochiul. Așa găsim păsările și fauna sălbatică afară. Hiderii ar trebui să evite orice mișcare rapidă care ar atrage ochii. Dacă trebuie să se miște, ar trebui să facă mișcarea lor lentă și fluidă.

Zgomotul:

Sunetul este un alt mod în care solicitanții pot ajunge la zero în ascunzătoare. Spuneți hidratanilor să-și verifice îmbrăcămintea și uneltele pentru orice lucru care ar putea face zgomot și practica care se mișcă fără zgomot. Soare și umbra:

Este mai ușor să te ascunzi în umbră decât în ​​soare și să te faci siluetă împotriva unui cer luminos este o modalitate sigură de a fi prins. Aceasta este o mare oportunitate pentru nepoți de a practica mișcarea scăzută la pământ. În mod normal, hidratanții ar fi sfătuiți să poarte îmbrăcăminte întunecată, nereflectorizantă, dar acest lucru ar putea crește riscul de coliziuni și alte accidente, astfel încât vârful să nu fie menționat cel mai bine.

Vedeți mai multe jocuri clasice pentru copii în aer liber, sau învățați rime-urile de năluci clasice de sărituri.